За даними Департаменту організації портів ДП "Адміністрація морських портів України", за 11 місяців поточного року портами Дунайського регіону (Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ) було оброблено 14,5 млн тонн вантажів.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АМПУ.

"Цей показник демонструє позитивну динаміку та ріст вантажопереробки в 2,9 разів (+294%) у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року", - йдеться в повідомленні.

У тому числі, показник вантажообігапорту Ізмаїл у 2022 році у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року склав 7,7 млн тонн (+210,6%), Рені 6,1 млн тонн (+508,3 %), Усть-Дунайськ 662 тис. тонн (+1314,7%).

За обсягами перевантаження у 2022 році першу позицію у номенклатурі вантажів займають зернові. 

За 11 місяців поточного року обсяг експорту агропродукції (олія, хлібні) з портів Дунайського регіону склав 6,1 млн тонн, що перевищує показник за аналогічний період 2021 року в 42 рази.

"З початку року експорт агропродукції (хлібні, олія) в українських дунайських портах складає близько 24% від загального обсягу морських портів України. Незважаючи на те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку все ж є. А саме: модернізація та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів, днопоглиблення, тощо", - зазначив керівник  АМПУ  Олексій Востріков.

В АМПУ додали, що після російської агресії в Україні та припинення діяльності українських морських портів Азовського басейну, блокади Чорноморських портів, більшість транспортно-експедиторських компаній переорієнтували логістичні напрямки на порти Дунайського регіону. Сьогодні більшість флоту прямує до українських портів на Дунаї та у зворотному напрямку з використанням українського суднового ходу Дунай-Чорне море.