Компанія Alstom разом із партнерами - оператором залізничної інфраструктури Нідерландів ProRail та приватним бельгійським вантажним оператором Lineas продемонструвала роботу маневрового локомотива з рівнем автоматизації GoA4.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Безпілотний тепловоз із дизель-гідравлічною передачею потужності курсував на 150-кілометровій двоколійній вантажній лінії, що з’єднує Роттердам з Німеччиною, розпізнаючи різні перешкоди та реагуючи на них.
Його демонстрацію було проведено після серії випробувань з метою перевірки взаємодії системи автоведення компанії Alstom та системи розпізнавання перешкод (ODS), створеної NIART - дочірнім підприємством ізраїльської компанії Elta Systems.
До складу системи ODS компанії NIART входять цифровий радар з високою роздільною здатністю та багатоспектральні камери, дані від яких поєднуються за допомогою класичних алгоритмів та технологій машинного навчання для виявлення та класифікації перешкод по ходу руху локомотива в будь-яку погоду та за будь-яких умов видимості.