На заводі компанії Stadler у Фельтені неподалік німецької столиці відбулася презентація поїзда, призначеного для ліній малого габариту метро Берліна.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У березні 2020 року з компанією було укладено контракт вартістю 3 млрд євро на постачання до 1500 вагонів і перше замовлення на будівництво 376 вагонів у двох варіантах - малого габариту для ліній 1-4 та збільшеного для ліній 5-9.
Зі 140 вагонів малого габариту буде сформовано 17 чотиривагонних поїздів та 36 двовагонних. З 236 вагонів збільшеного профілю планують скласти 33 чотиривагонні потяги та 51 двовагонний. У метро Берліна на лініях малого габариту зазвичай звертаються восьмивагонні поїзди, лініях збільшеного габариту - шестивагонні.
Вагони малого габариту мають ширину кузова 2400 мм. Двохвагонний поїзд довжиною 25,8 м вміщує 142 пасажирів, включаючи 28 сидячих, чотиривагонний довжиною 51,6 м може перевозити 310 пасажирів, з них 88 - на місцях для сидіння.
Сумарна потужність шести тягових двигунів двовагонного поїзда в тривалому режимі - 540 кВт, чотиривагонного - 1080 кВт.
Після завершення випробувань поїзд намічено навесні 2023 року передати на лінії метро, а на початку 2024 року розпочати постачання серійних поїздів.