В Німеччині констатували, що більшість залізничних перевезень між Китаєм і Європою все ще відбувається транзитом через територію росії і білорусі.
Таку інформацію озвучив член правління порту Дуйсбург Карстен Хінне, відповідаючи на запитання ЦТС, чи проходить маршрут поїзда CR Express, який за рекордний час доставив вантажі з Сіаня до Дуйсбурга, через територію рф?
"Маршрут є "класичним" для так званого "середнього" коридору: з Китаю транзитом через Казахстан, росію, білорусь, Польщу до Німеччини. Більшість вантажних залізничних перевезень між Азією та Європою все ще проходить через цей коридор", - констатував Карстен Хінне.
"Ми також використовуємо південний коридор в обхід російського транзиту для наших клієнтів. Тут, однак, слід враховувати значно довший термін доставки", - додав топ-менеджер.
Раніше повідомлялося, що компанія Metrans з травня налагодила курсування контейнерних поїздів між Китаєм і Європою по Транскаспійському маршруту, в обхід території рф. DB Cargo Eurasia також анонсувала запуск поїздів по аналогічному маршруту.
Ще раніше фінський оператор Nurminen Logistics спільно з Казахстанською КТЖ запустив контейнерні поїзди з Китаю в обхід території росії. Маршрут проходить через Казахстан, Азербайджан, Грузію та Румунію до Центральної Європи.