Європейський інвестиційний банк (EIB) та Інвестиційний банк країн Північної Європи (NIB) підписали з литовським національним оператором пасажирських перевезень LTG Link угоду про фінансування закупівлі дев'яти електропоїздів та шести контактно-акумуляторних поїздів виробництва компанії Stadler.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Крім того, передбачено постачання запасних частин та технічне обслуговування нового рухомого складу до 2037 року.

Раніше, у червні 2023 року LTG Link та компанія Stadler підписали контракт на постачання цих поїздів, що належать до сімейства FLIRT.

Банки NIB і EIB нададуть кредити на суму 200 млн євро - по 100 млн євро кожен. Вартість проекту в цілому, включаючи постачання поїздів, запчастин та технічне обслуговування, оцінюється в 226,5 млн євро.

Придбані поїзди замінять приблизно одну третину пасажирського парку LTG Link.

Новий рухомий склад дозволить скоротити час у дорозі і буде комфортабельнішим порівняно з експлуатованими дизель-поїздами. Так, низькопідлогові вагони забезпечать зручну посадку для людей похилого віку, пасажирів з дитячими візками, а також для громадян з обмеженою мобільністю.

Випробування нових поїздів у Литві заплановані на початок 2025 року.

У середині 2026 року вони почнуть курсувати найбільш популярними в країні маршрутами, такими як Вільнюс-Клайпеда, Вільнюс-Варена і Каунас-Шяуляй. Потяги з тяговими акумуляторами введуть в обіг маршрутами, що включають неелектрифіковані ділянки.