Американський приватний оператор Brightline вибрав Siemens Mobility постачальником 10 високошвидкісних поїздів для проекту Brightline West. Ця високошвидкісна магістраль пройде від Лас-Вегаса до міста Ранчо-Кукамонга в Південній Каліфорнії, розташованого поряд із Лос-Анджелесом.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Ввести високошвидкісну магісталь в експлуатацію намічено у 2028 році.
Серед основних критеріїв конкурсу на постачання поїздів поряд з їх вартістю, місткістю, швидкістю руху та динамічними характеристиками були задоволення вимог закону Buy America та сумісність із проектом майбутньої ВШМ Сан-Франциско - Лос-Анджелес.
З виробником поїздів буде підписано контракт на їх технічне обслуговування протягом 30 років у депо Brightline West, яке планують побудувати неподалік Лас-Вегаса.
Компанія Siemens Mobility поставить для ВШМ Brightline West поїзди American Pioneer 220, що базуються на інноваційній технологічній платформі Velaro Nova і розраховані на швидкість 354 км/год.
Для їх виробництва планується побудувати новий завод, місце розташування якого буде оголошено після підписання контракту з Brightline.
Семивагонний поїзд зможе вміщати від 434 до 450 пасажирів залежно від компонування салонів і долатиме приблизно 350 км між кінцевими пунктами менш ніж за 2 години.
Вартість проекту Brightline West складає близько 12 млрд доларів, урочиста церемонія початку будівництва відбулася 22 квітня 2024 року. Проект частково фінансується за рахунок федерального гранту у розмірі 3 млрд доларів, решту коштів надають приватні інвестори.