Міністерство транспорту росії підготувало проєкт постанови, яка дозволяє техобслуговування та ремонт літаків іноземного виробництва з використанням неоригінальних компонентів.

Як пише ЦТС з посиланням на Інтерфакс, такі неоригінальні деталі мають бути виготовлені, як висловилися в російському уряді, "за процедурами країн, які є провідними у світовому авіаційному співтоваристві".

В пояснювальній записці до документу говориться, що в умовах санкцій російські компанії зазнають труднощів з отриманням оригінальних комплектуючих, вироблених компаніями, схваленими авіаційною владою країн-розробників повітряних суден.

Відзначається, що запуск власного виробництва компонентів в рф потребуватиме значного часу. Водночас авіаційною промисловістю деяких країн налагоджено виробництво з виготовлення неоригінальних компонентів. Проєктом постанови Мінтрансу рф, власне, і пропонується допустити встановлення вищезгаданої категорії компонентів під час ремонту і ТО літаків іноземного виробництва.

Більше того, пропонується дозволити впроваджувати модифікації і виконання ремонтів іноземних літаків не на основі офіційної документації виробників, а з використанням неоригінальної документації країн, які не представляють розробників повітряних суден. Це "обумовлено обмеженим доступом російських компаній до конструкторської документації та програмного забезпечення розробників техніки".

Нагадаємо, що ще влітку російські авіакомпанії почали здійснювати демонтаж частин літаків, щоб отримати запчастини для решти флоту, через те, що в результаті західних санкцій перевізники з рф не можуть легально імпортувати запчастини.