"Укрзалізниця" працює над можливістю запуску додаткових поїздів до Польщі по залізницям широкої колії (стандарту 1520 мм), які заходять на територію цієї країни.
Як пише ЦТС, такий висновок можна зробити з повідомлення в Facebook Олександра Шевченка, керівника клієнтського сервісу і комунікацій "Пасажирської компанії" УЗ.
Говорячи про проблему недостатньої пропускної спроможності пасажирських перевезень між Україною і Польщею, Шевченко, зокрема, відзначив, що одне з рішень - це "паралельно розвивати сполучення широкою колією там, де вона ще є, і їхати нашими новенькими якісними спальниками і ДПКр-3".
"Скоро такі новини теж будуть, працюємо над одразу 3 новими сполученнями", - додав він.
Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" має намір відкрити залізничне сполучення ще на трьох прикордонних переходах в західному напрямку для розширення пропускної спроможності. Серед них Гребенне - Рава-Руська та Стражава-Кросьцєнко в сполученні Україна-Польща.
В свою чергу, Пйотр Рахвальські, колишній очільник залізничної компанії Koleje Dolnośląskie, в коментарі ЦТС, розмірковуючи над шляхами покращення пасажирського залізничного сполучення між країнами, висловив таку думку: "Щодо пасажирського сполучення, хотів би зазначити, що зараз є відповідний час для відновлення далекомагістральних рейсів з Києва, Львова до більшості великих міст Польщі, можливо, з використанням LHS".
Нагадаємо, що LHS - це ширококолійна залізнична магістраль, яка пролягає від кордону з Україною (Хрубешів) до Славкува. Її довжина становить близько 395 км. Але це вантажна залізнична лінія і зараз - один з основних маршрутів українського експорту в умовах блокади морських портів.