Іспанський національний оператор Renfe та інвестиційний менеджер Serena Industrial Partners отримали пропозицію британського оператора Grand Union Trains приєднатися до ініціативи щодо організації перевезень пасажирів між Лондоном та містами Південного Уельсу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Зазначається, що освоєння ринків пасажирських перевезень за межами Іспанії є одним із напрямків стратегічного плану Renfe, включаючи, наприклад, участь оператора в експлуатації ВСМ Haramain у Саудівській Аравії, проектах Texas Central у США та Tren Maya у Мексиці, а також придбання частки у капіталі приватного пасажирського оператора Leo Express, поїзди якого курсують у Чехії та інших країнах Східної Європи.

Пропозиція оператора Grand Union Trains представляє Renfe реальну можливість виходу на привабливий британський ринок. Grand Union Trains звернувся до національного регулятора Office of Rail and Road (ORR) за виділенням ниток графіка для п'яти пар поїздів сполученням Лондон-Паддінгтон - Кардіфф - Кармартен починаючи з грудня 2024 року.

На першому етапі поїзда цього оператора курсуватимуть між Лондоном та Кардіффом з трьома проміжними зупинками. Пізніше, з відкриттям нової станції у Феліндрі, поїзди Grand Union Trains підуть у Суонсі, Лланеллі та Кармартен.

Grand Union Trains планує замовити чотири поїзди з комбінованим приводом, що передбачає живлення від дизеля та контактної мережі, та високим рівнем комфорту завдяки зручним кріслам, збільшеному простору для ніг та розміщенню багажу.

На відміну від поїздів оператора Great Western Railway, який пропонує обслуговування пасажирів живленням із розвізних візків, до складу поїздів Grand Union Trains буде включено вагон із баром.

52880_granduniontrainsinteriorimpression_285954