Оператор національних залізниць ОАЕ Etihad Rail отримав першу партію нового рухомого складу з США та Китаю.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Локомотиви та вагони, призначені для роботи на всій залізничній мережі після завершення її будівництва, прибули до розташованих у столиці країни Абу-Дабі портів Заїд та Ель-Мусаффа.

Новий рухомий склад розроблено та побудовано з урахуванням географічних та кліматичних особливостей регіону, в яких йому належить курсувати, у тому числі високих температур та вологості.

Відповідно до укладеного у лютому 2020 році контракту компанія Progress Rail (входить до складу корпорації Caterpillar) має поставити 38 тепловозів серії EMD SD70 з електричною передачею потужністю 4600 л. с. Вони поповнять локомотивний парк, що складається із семи машин EMD SD70ACS потужністю 4500 л. с., отриманих Etihad Rail в 2013 році для експлуатації на першій ділянці мережі, що відкрилася, протяжністю 264 км.

Нові тепловози оснащені бортовою апаратурою європейської системи управління рухом поїздів ETCS рівня 2 та забезпечені найновішими пристроями фільтрації піску для безпечного проходження районів пустелі. Вважається, що це найпотужніші локомотиви в регіоні, кожен із них може тягнути потяг із 100 завантажених вагонів.

Універсальні вантажні вагони у кількості 842 одиниць поставить китайська компанія CRRC Yangtze (входить до корпорації CRRC), збільшивши існуючий парк у 3 рази до більш ніж 1000 одиниць. Вагони обладнані найновішою гальмівною системою, сучасними бортовими пристроями Інтернету речей. Вони пристосовані для транспортування різних вантажів, включаючи нафтохімічні, сиру сталь та вироби з неї, вапняк, цемент, будівельні матеріали, промислові та комунальні відходи, продукти харчування та ін.

Планується, що новий рухомий склад зможе довести обсяг вантажних перевезень по мережі Etihad Rail до 60 млн тонн на рік при скороченні транспортних витрат на 30% та зменшенні викидів вуглецю на 70-80%.

До завершення будівництва другої черги мережі Etihad Rail довжиною 605 км нові вагони та локомотиви будуть перебувати у депо в Ель-Мірфі.