Т. в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко розповів про одну з великих оборудок, яку шахраї намагалися "провернути" з флотом УДП в 2021 році.

"Каламутна" історія пов’язана з передачею у минулому році 91 баржі УДП від нашої дочірньої панамської компанії до Transship kft (угорська дочірня компанія УДП. - ред.). Вартість угоди - 1 євро за баржу. При балансовій вартості барж майже 20 млн євро", - заявив Москаленко, якого цитує ЦТС.

"Про це рішення очільники УДП забули повідомити Міністерство інфраструктури. І я здогадуюсь чому. Справжня мета оборудки - утворити податковий борг, штучно збанкрутувати нашу дочірню компанію та віддати баржі за безцінь у бербоут-чартер пов’язаним бізнес-структурам. Частково це навіть вдалось, але більшість флоту ми врятували", - додав керівник Українського Дунайського пароплавства.

За його словами, зараз УДП намагається очистити дочірні підприємства в Угорщині від старого менеджменту з метою їхнього перезавантаження.

"Спротив дуже сильний. Навколо підприємства утворилось злочинне угрупування, яке роками контролювало тіньові фінансові потоки. Нещодавно я згадував закупку палива у російських структур у Сербії за значно завищеними цінами. Це все пов’язані речі. Куратори ті ж самі", - відзначив Москаленко.