АТ "Укрзалізниця" оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів.
Застосунок був розроблений у партнерстві з Mastercard, передає ЦТС.
У ньому користувачі можуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Тестування застосунку було проведене в липні. Відсьогодні він доступний для користувачів на AppStore та Google Play Market.
В УЗ підкреслюють, що компанія є прямим продавцем квитків через застосунок, тож вартість квитків для пасажирів не включатиме жодних додаткових комісій при оплаті.
Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна буде ввести дані банківської картки та зберегти їх для оплат.
"Запуск власного застосунку "Укрзалізниці" допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи. Ми хочемо окремо подякувати 1000 тестувальникам, які поділилися з нами своїми відгуками про застосунок і допомогли нам зробили його ще більш зручним для користувачів. Робота на цьому не спиняється, ми продовжуємо працювати над застосунком і його другим релізом із додатковим функціоналом, щоб саме наш застосунок став очевидним вибором №1 для тих, хто подорожуєУкраїною", - зазначив голова правління УЗ Олександр Камишін.
Наступним етапом діджиталізації "Укрзалізниці" стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та ін.
Читайте також УЗ модернізувала 10 електричок для Kyiv City Express (фото)