Перший електропоїзд виробництва компанії Stadler, призначений для оператора приміських перевезень Caltrain (штат Каліфорнія, США), після проходження швидкісних ходових випробувань у Центрі транспортних технологій (TTCI) до Пуебло (штат Колорадо) виконав поїздки на ділянці між станціями Санта-Клара та Тамієн з метою перевірки дотримання габариту рухомого складу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

За допомогою матів із піногуми був імітований динамічний габарит. Випробування проводилися під час руху зі швидкістю 8 км/год, для тяги використовували тепловоз.

Наступні етапи передбачають подібні випробування на всій лінії та наступні рейси електропоїзда з живленням від контактної мережі.

Компанія Stadler за контрактом, укладеним у 2016 році, та додатковим замовленням на 37 вагонів поставить оператору Caltrain 19 семивагонних двоповерхових електропоїздів сімейства KISS в рамках програми електрифікації лінії завдовжки 82 км на змінному струмі напругою 25 кВ, частотою 60 Гц. Лінія з'єднує Сан-Франциско та Сан-Хосе.

Монтаж контактної мережі на цій лінії завершено на початку 2022 року.

Нові електропоїзди замінять п'яти- і шестивагонні поїзди тепловозної тяги, що експлуатуються в даний час.

Вони оснащені вісьмома тяговими електродвигунами. Високий рівень комфорту для пасажирів забезпечать інформаційні монітори, розетки електроживлення та обрана користувачами палітра кольорів крісел, енергоефективне освітлення та система відеоспостереження, а також такі додаткові зручності, як гачки для одягу та просторі багажні ніші під консольно закріпленими кріслами