Державні залізниці Аргентини (Ferrocarriles Argentinos Sociedad del Estado, FASE) та американська компанія OptiFuel планують модернізувати 400 тепловозів потужністю 1600, 2000 та 2400 л. с. для використання на них як палива компримованого природного газу (КПГ) або біогазу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Компанія OptiFuel розробила сертифіковану технологію та модульну конструкцію для оснащення нових або переведення працюючих тепловозів на газомоторне паливо.

Компанія постачає модульне обладнання, у тому числі для комбінованого приводу потужністю 1500-4500 л. с., що поєднує використання газомоторного палива та акумуляторних батарей, а також блоки керування та бортові резервуари для зберігання газомоторного палива.

Крім того, OptiFuel пропонує вагони з ємностями для КПГ та станції для заправки локомотивів газом.

На думку OptiFuel, для маневрових локомотивів замість дизельного палива найбільш доцільним є застосування біогазу або водня, при цьому біогаз, який отримується в процесі метанового бродіння біомаси, кращий за критеріями вартості та простоти використання.

Для магістральних локомотивів альтернативою дизельному паливу може стати біогаз, для якого потрібні резервуари, що в 2,5 рази перевищують еквівалентний об'єм для дизельного палива, при цьому водень займає в 11 разів, а літієві акумуляторні батареї - у 50-75 разів більший обсяг у порівнянні з дизельним паливом.

У рамках пілотного проекту Національний центр розвитку та інновацій залізничного транспорту (CENADIF) Аргентини спільно з OptiFuel планує випробування та поетапну модернізацію тепловозів як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, організацію технічного обслуговування та ремонту обладнання, а також отримання технологій для розгортання місцевого виробництва комплектуючих.