Оператор інфраструктури залізниць Польщі PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) оголосив про проведення тендеру на підготовку проектної документації на модернізацію та будівництво залізничного підходу до запланованої атомної електростанції в районі населених пунктів Любятове та Копалине у Поморському воєводстві.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.
Вибраний підрядник повинен підготувати документацію протягом 27 місяців після підписання контракту.
Реалізація цього проекту дозволить забезпечити підвезення вантажів для будівництва АЕС та покращити доступ до залізничної мережі у цьому районі Поморського воєводства.
Спорудження залізниці здійснюватиметься коштом із держбюджету, як і будівництво самої електростанції.
Підрядник підготує обґрунтування двох варіантів інвестицій. Перший передбачає модернізацію ділянок Вейхерово-Гарчегоже на залізничній лінії № 230 та Лемборк-Гарчегоже на лінії № 229, а також будівництво нової ділянки від Хочево до АЕС та під'їзної автомобільної дороги до лінії № 230.
Другий варіант включає модернізацію ділянки Вейхерово-Хочево на лінії № 230 з будівництвом кількох нових ділянок, модернізацію ділянки Лемборк-Леба на лінії № 229, а також спорудження нової ділянки на лінії від Хочево через атомну електростанцію з виходом до лінії № 229 у районі станції Стекниця.
Реалізація проекту дозволить відновити пасажирські перевезення на лінії № 230 та забезпечити регулярний рух поїздів на лінії № 229, яка наразі використовується лише у літній сезон.
Буде модернізовано існуючі станції та побудовано нові. Планується організувати рух вантажних та пасажирських поїздів зі швидкістю до 120 км/год.
Нова інфраструктура дозволить пропускати вантажні потяги завдовжки до 750 м та з осьовим навантаженням 22,5 т.