Лондонський аеропорт Хітроу попросив авіакомпанії зупинити продаж квитків на літо через величезний наплив пасажирів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна.

За оцінками адміністрації аеропорту, поточні можливості Хітроу не дозволяють йому обслуговувати понад 100 тис. пасажирів на день.

При цьому навіть скасування штрафів для авіакомпаній, які не скористалися зарезервованими потужностями в аеропорту, не допомагають розвантажити наплив.

"Останні прогнози показують, що щоденний потік пасажирів цього літа складе в середньому 104 тис. місць, що на 4 тис. перевищує потужності аеропорту. У середньому лише близько 1,5 тис. з цих 4 тис. місць продано пасажирам на сьогоднішній день. З цієї причини ми просимо партнерські авіакомпанії призупинити продаж квитків на літній період", - заявив директор Хітроу Джон Холланд-Кей.

Адміністрація аеропорту також зазначила, що почала активно наймати нових співробітників у листопаді, і до кінця липня кількість працівників у відділі безпеки Хітроу досягне допандемійного рівня. Однак процес навчання нових співробітників недостатньо швидкий і аеропорт не готовий жертвувати якістю обслуговування пасажирів.