Рівень води у річці Рейн через аномальну спеку скоротився до найнижчого показника за 15 років.

Про це пише ЦТС з посиланням на Bloomberg.

"Через аномальну спеку рівень води на деяких ділянках річки, найважливішого водного шляху Західної Європи, річки Рейн - скоротився до найнижчого за 15 років. Це може вплинути на доставку грузів, від вугілля до нафтопродуктів, оскільки регіон поспішає запастися енергоносіями напередодні зими", - зазначає агентство.

"Низький рівень води в Рейні означає, що баржі не можуть завантажувати енергетичне вугілля на повну потужність для електростанцій у Німеччині. Це може стати подвійним ударом для німецьких комунальних служб, оскільки вони вже зіткнулися із браком барж", - сказав засновник енергетичного консалтингу Perret Associates Гійом Перре.

За даними Управління водних шляхів Німеччини, рівень води в Каубі, вузькому місці неподалік Франкфурта, знаходиться на найнижчому сезонному рівні принаймні з 2007 року. Аналогічна ситуація в районі Дуйсбурга та Дюссельдорфа.

Зазначається, що у періоди посухи іноді обмежують рух Рейном, змушуючи баржі перевозити менше вантажів. Баржа вантажопідйомністю 2500 тонн, що завантажує дизельне паливо в районі Роттердама, може прийняти лише близько 1600 тонн продукту, йдеться у звіті морської брокерської компанії Riverlake.

За даними річкової судноплавної комісії, у 2020 році Рейном було перевезено близько 17 мільйонів тонн вугілля і 28 мільйонів тонн нафтопродуктів, що менше, ніж у попередньому році.

Наразі Німеччина розглядає можливість поновлення роботи зупинених вугільних електростанцій, оскільки ціни на електроенергію підскочили до рекордного рівня. Але це відбувається в той час, коли барж вже не вистачає, частково тому, що багато з них було продано останніми роками на тлі запланованої поетапної відмови від вугілля.