Словаччина працює над створенням залізничного транспортного коридору з України до річкового порту на Дунаї в Братиславі. Далі з порту зерно пропонують везти річкою до румунського порту Констанца на Чорному морі.

Як пише ЦТС з посиланням на Rail Insisder, про це пише Голос Карпат.

Державний секретар Міністерства транспорту та будівництва Словаччини Ярослав Кметь, вважає, що таким шляхом зерно врешті зможе потрапити до країн Африки. "Це набагато коротше, дешевше та екологічніше, ніж інші альтернативи", - заявив він.

За словами посадовця, Словаччина має чудове логістичне становище, дуже добрі зв’язки з європейською залізничною, автомобільною та річковою мережею. Порт Братислава розташований посередині водного шляху Рейн-Майн-Дунай.

Окрім того, Ярослав Кметь обговорив нові маршрути для перевезення вантажів, які проходитимуть через Словаччину, з державним секретарем Міністерства транспорту та інфраструктури Румунії і директором Департаменту водного транспорту Міністерства транспорту Чехії на транспортній логістичній конференції "Румунський чорноморський порт Констанца".

Як раніше писав ЦТС, польський порт Колобжег, що розташований на Балтиці, також пропонував свої послуги для перевалки українського зерна.