Президент США Джо Байден підписав Закон про реформу морського судноплавства. Це перша велика зміна у федеральних правилах міжнародних контейнерних перевезеннях за останні 30 років.

Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.

Очікується, що закон допоможе вирішити проблему кризи ланцюжків поставок у США.

Закон про реформу морського судноплавства дозволить: налагодити взаємну торгівлю для просування експорту США в рамках завдань Федеральної морської комісії (FMC); вимагати від морських перевізників дотримання мінімальних стандартів обслуговування, що відповідають інтересам суспільства та відображають передовий досвід світової судноплавної промисловості; вимагати від морських перевізників або операторів морських терміналів повідомляти про те, що будь-які штрафи за прострочення платежів, таких як "затримка та простий", відповідають федеральним нормам або спричиняють витрати; перенести тягар доведення розумності плати за "затримання або простий" з боку, яким виставлено рахунок, на морського перевізника; заборонити морським перевізникам безпідставно скорочувати можливості експорту із США, як це визначено FMC у новому федеральному законі; вимагати від морських перевізників звітувати у FMC щокварталу про загальний імпортний/експортний тоннаж та кількість завантажених/порожніх контейнерів, що припадають на кожне судно, оброблене в порту США.