Європейська комісія розглядає можливість внесення поправок до Директиви 2006/126/ЄС про права водія, які мають покращити ситуацію з нестачею далекобійників.

Про це пише ЦТС з посиланням на Логіст.Today.

15 червня на онлайн-зустрічі, організованій Федеральною асоціацією вантажних перевезень, логістики та утилізації Німеччини, голова апарату європейського комісара з транспорту Вальтер Гетц розповів, що Європейська комісія готує конкретні зміни до Директиви 2006/126/ЄС, спрямовані на компенсацію нестачі водіїв.

Зміни дозволять водіям з третіх країн, які протягом п'яти років водять машину в ЄС, отримати посвідчення Євросоюзу, а вік для отримання прав водія може бути знижений до 17 років.

За словами чиновника, генеральний директорат Комісії з мобільності та транспортної політики ЄС в даний час працює над переглядом деяких положень наявної Директиви про права водія.

Таким чином, наприкінці осені має бути представлений перший проект оновленого документа, який навесні обговорюватиметься членами комітету.

"Директива потребує термінового доопрацювання. Вона вже не актуальна і потребує реформування, в основному через цифровизацію та питання безпеки дорожнього руху. У зв'язку з цим слід також розглянути питання про визнання посвідчень водія на вантажні автомобілі для громадян третіх країн. Тим не менш, національні правила країн-членів ЄС також мають вирішальне значення щодо цього. Наприклад, якщо хтось протягом п'яти років водить машину в ЄС з водійськими правами третьої країни, вони потім перетворяться на водійські права ЄС", - заявив Гетц.

Чиновник також уточнив, що планів щодо зміни навчання та регулярного підвищення кваліфікації професійних водіїв новими змінами не передбачено.

При цьому Герц висловив припущення, що професійних водіїв старшого віку може бути звільнено від безперервного навчання, щоб мати можливість використовувати ці людські ресурси в періоди пікового навантаження.