"Укрзалізниця" завершила електрифікацію дільниці Ковель-Ізов-Держкордон, про це йшлося під час онлайн-наради представників УЗ із польськими перевізниками сьогодні, 15 червня.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Insider.
Завдяки завершенню проєкту незабаром має зрости кількість вантажних вагонів, що "Укрзалізниця" передає через прикордонний перехід Ізов-Грубешув (Польща).
Наразі на цей стик прямує понад 12,7 тияч вагонів.
Зазначимо, що ще до війни було заявлено, що електрифікація ділянки Ковель-Ізов-Держкордон є стратегічно важливою для галузі та держави, зокрема, вона дозволить збільшити максимальну вагу вантажних поїздів з 4,6 тис. тонн до 5,5 тис. тонн, підвищити пропускну спроможність ділянки та скоротити терміни доставки вантажів, а ще - на 136,4 млн грн на рік зменшити експлуатаційні витрати залізниці.
Основним вантажопотоком у цьому напрямі до війни була експортна залізорудна сировина, що поступала з підприємств регіону Кривого Рогу на металургійні підприємства Польщі.
Також нагадаємо, що роботи з електрифікації залізничної ділянки Ковель-Ізов "Укрзалізниця" відновила у березні та мала намір закінчити проект за графіком, до 1 червня. "Це дозволить нам збільшити пропускну спроможність головного стику з Польщею, нашим ключовим партнером із вантажних перевезень зараз", - повідомив тоді голова правління "Укрзалізниці" Олександр Камишін.