У міжнародному аеропорті Бангалора в Індії пасажирам допомагатимуть десяток роботів зі штучним інтелектом.

Про це пише ЦТС з посиланням на Укрінформ.

Зазначається, що роботи надаватимуть пасажирам різноманітні послуги, зокрема, надання інформації про статус рейсу, зручних послуг для пасажирів, а також інформацію про роздрібну торгівлю в аеропорту.

Роботи будуть автономно переміщатися через термінал аеропорту й супроводжуватимуть пасажирів до бажаного місця.

У разі, якщо апарат не зможе відповісти на запитання, пасажири будуть підключені до "Довідкової служби аеропорту" за допомогою відеодзвінка на екрані самого робота.

В разі успіху пілотного проєкту, планується збільшити кількість роботів в аеропорту.