В умовах війни та блокади росією українських портів фокус логістики одного з найбільших українських постачальників агропродукції на світові ринки - компанії Kernel - змістився на залізничні і автомобільні перевезення у напрямку західних залізничних переходів, а також у напрямку Дунайських портів.
Про це ЦТС розповів директор з логістики компанії Микола Мірошниченко.
Щодо ринку автоперевезень, то він, за словами Мірошниченка, змінився через вимоги терміналів до транспорту. "Раніше ми здебільшого використовували для поставок звичайні зерновози, зараз - самоскидний транспорт. Через таку потребу з’явилася велика кількість партнерів-автоперевізників, які мають у своєму парку таку техніку", - відзначив керівник з логістики Kernel.
"До війни залізницею ми перевозили орієнтовно 500-600 тис. т продукції щомісяця, зараз - 100-150 тис. т. При цьому ми прагнемо більшого. Об’єми автоперевезень скоротились вдвічі: в середньому з 12 тис. т на добу до 5-6 тис. т", - додав він.