Щойно повернувся до України і звісно одразу ж спробував Kyiv Boryspil Express (KBE) на зручність - все таки його запуск - гучна подія.

007

Одразу скажу, що сервіс, насправді, класний, але ще є куди рости. Проте, спробую не лише покритикувати, але й запропонувати варіанти рішень. Отож, які я бачу слабкі місця:

Безпека

Перша проблема, з якою я стикнувся при знайомстві з KBE - трохи не навернувся при вході в салон. Між пероном та вагоном не те що відстань - там мікро прірва, яку потрібно подолати з валізою в руках. Але то півбіди - основна проблема, це коли під ногами сніг і потрібно досить широким кроком переступити з плитки на пероні (слизької) на сходинку вагону (слизьку). Очевидно, проект платформи враховував і інші види вагонів - не лише Pesa, проте для відкритої платформи такий варіант досить небезпечний.

01010

Можливе рішення: гумові накладки на частинах перону безпосередньо біля входу до вагону. Існуюча жовта смуга - достатньо далеко.

Комфорт

Я скористався KBE на другий день після запуску (багато людей ще не знає про цей сервіс) і одразу після аварії поїзду на шляху до Борисполя (частина людей, які знали, очевидно, вирішили не ризикувати і поїхали іншим транспортом). Але навіть в таких умовах рельсобус був повний людей.

Для аеропорту з пасажирооборотом більш як 10 млн осіб рельсобус на 380 місць раз на 45 хв - це відверто замало.

Проблема в тому, що інтервал між рейсами - біля 45 хв, а квиток продається без місця і діє протягом доби. Для аеропорту з пасажирооборотом більш як 10 млн осіб рельсобус на 380 місць раз на 45 хв - це відверто замало. Відповідно, навіть на моєму рейсі було досить тісно, люди стояли, адже чекати наступного рейсу ще 45 хв + потім 40 хв в дорозі нікому не хотілось.

00

Можливе рішення: щоб мінімізувати негативні враження від перевантаженості KBE, є сенс продавати квитки з місцями, або з вужчим інтервалом для користування - скажімо, протягом 2-3 годин. Таким чином, можна буде під час продажу квитку давати пасажиру інформацію щодо перевантаженості поїзда в цей інтервал, щоб людина приймала ризики поїздки, стоячи вже на етапі придбання квитка.

Зрозумілість

На жаль, на усьому шляху від виходу з терміналу і до посадки в вагон ніде чітко не написано, що це Kyiv Boryspil Express. Видно гарні написи "Укрзалізниця" в новому брендингу (причому, чомусь тільки кириличні), є написи про "До поїздів", але це все не те, що шукало моє око, і буде шукати око туриста, який шукатиме саме Kyiv Boryspil Express.

0112

Можливе рішення: інфографіка на шляху до перону та самі вагони мають мати брендинг не лише УЗ, але й Kyiv Boryspil Express. Це має бути бренд, який буде відомий та взнаваний - за прикладом віденського CAT, або стокгольмського Arlanda Express. Особливу увагу варто приділити орфографії англомовних написів як на перонах, так і на інформаційних табло - таких як "Boryspil Aeroport", наприклад. 

0111

Читайте також В аеропорт на поїзді: Проект Kyiv Boryspil Express став реальністю