У портовому місті Дюнкерк на атлантичному узбережжі Франції розпочалося будівництво мультимодального вантажного терміналу. Проект вартістю 25 млн євро реалізується спільно портом Дюнкерк і компанією Modalis Group. Введення в експлуатацію заплановано на весну 2026 року, пише ЦТС.
Термінал площею 9,6 га розміститься вздовж залізничної лінії Лон-Плаж у центрі промислової зони неподалік портових терміналів, що приймають судна з горизонтальним завантаженням колісної техніки (ролкери) з Британії та Ірландії.
Термінал буде спроможний приймати до чотирьох поїздів довжиною 750 м, здатних вмістити 130-150 напівпричепів.
Майданчики тимчасового зберігання плануються на розміщення понад 600 транспортних одиниць, включаючи контейнери та напівпричепи.
Відкриття терміналу дозволить усунути до 50 тис. універсальних транспортних засобів з автошляхів на рік і тим самим скоротити викиди вуглекислого газу майже на 70 тис. т.
На терміналі буде використовуватися сучасне обладнання з низьким рівнем викидів, включаючи електровози та транспортні засоби, що працюють на біопаливі з гідроочищених олій (HVO).
Крім того, там організують пункт технічного обслуговування для вагонів, обмінних кузовів та напівпричепів, доступний всім операторам, що розширить спектр послуг на території порту.
Планується, що перший залізничний маршрут з'єднає Дюнкерк і П'яченцу (Італія) через Ліон і обслуговуватиметься оператором Delta Rail, який є дочірньою компанією Modalis Group.
Цей маршрут зв'яже промислові регіони Північної та Південної Європи та забезпечить ритмічність перевезень через Ла-Манш з використанням існуючих морських ліній Дюнкерк-Дувр та Дюнкерк-Рослер під управлінням датської судноплавної компанії DFDS



