Залізниці Італії (FS Group) хочуть придбати 50 високошвидкісних поїздів, щоб використовувати їх для пасажирських перевезень у Німеччині, конкуруючи з Deutsche Bahn (DB). Про це заявив голова правління FS Group Стефано Доннарумма в інтерв'ю німецькому діловому виданню Handelsblatt, пише ЦТС.
В даний час у 14 з 16 федеральних земель Німеччини діють два дочірні підприємства FS Group - компанії Netinera (виконує регіональні пасажирські перевезення за контрактами з місцевою владою) та TX Logistik (логістика та вантажні перевезення).
У грудні 2026 році пасажирський оператор Trenitalia, що входить до складу FS Group, планує пустити високошвидкісні поїзди Frecciarossa 1000 з Мілана та Риму до Мюнхена. Відповідну угоду з DB та Федеральними залізницями Австрії (ÖBB) було підписано у травні 2025 року.
За словами Доннарумма, проект виходу на високомаржинальний ринок швидкісних перевезень у Німеччині поки що знаходиться на етапі вивчення та обговорень з німецькими регуляторами та оператором залізничної інфраструктури DB InfraGo.
Весною 2025 року компанія Netinera відкрила тендер на придбання 50 високошвидкісних поїздів, після чого у Німеччині розпочалося обговорення можливого виходу FS Group на німецький ринок. Тепер глава залізниць Італії вперше підтвердив наміри щодо цієї країни.
Якщо FS Group реалізує свої плани, вони стануть першим серйозним конкурентом DB у сфері високошвидкісних внутрішніх перевезень.
В даний час в далеких пасажирських сполученнях в Німеччині з DB конкурує приватний оператор FlixTrain, що поступово розширює свою маршрутну мережу в країні і наприкінці травня 2025 року уклав з іспанською компанією Talgo договір на постачання до 65 швидкісних поїздів локомотивної тяги, здатних розвивати швидкість до 230 км/год.


