"Укрзалізниця" завершила прийом всіх 66 нових вагонів цьогорічної партії, що поповнили одразу 4 флагманські поїзди. Вони сполучатимуть прифронтові Харківщину, Дніпропетровщину та Донеччину з Галичиною та Закарпаттям.
Про це повідомив заступник міністра розвитку громад та територій Олексій Балеста, передає ЦТС.
Нові вагони мають плавніший хід, оснащені сучасними кондиціонерами, вакуумними туалетними системами, мають комфортніші полиці з боковими спинками, оновлену систему освітлення.
Переобладнано і верхні полиці - тепер пасажири можуть повноцінно сидіти, заряджати свої девайси та користуватися власним розкладним столиком.
Додані інклюзивні елементи - сповивальний столик для малюків, причіпний дитячий манеж, пандуси для високих і низьких платформ, збільшений простір вбиралень для людей з інвалідністю. Використано й контрастну навігацію та шрифт Брайля.
Заступник міністра також каже про те, що вже понад 100 поїздок здійснив модернізований інклюзивний вагон, який створили на власних виробничих потужностях Укрзалізниці. Він має 4 купе, кожне розраховане на 2 пасажирів з інвалідністю та 2 супроводжуючих. Якщо вагон не заброньовано для спецперевезень, то можливе альтернативне розміщення - у кожному купе може їхати до 6 пасажирів. Інклюзивний вагон облаштований електропідйомником з можливістю навантаження до 300 кг, полицями з регульованим нахилом, великогабаритною вбиральнею і душем.
За словами Олексія Балести, системне оновлення пасажирського рухомого складу триває, і залізниця готова буде безперервно працювати впродовж зими.
На початку жовтня про те, що Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) поставив "Укрзалізниці" фінальні вагони з партії у 66 одиниць, які компанія замовила в 2023 році, повідомила Прем’єр-міністр Юлія Свириденко.
Така співпраця - приклад локалізації, коли держзамовлення отримав український виробник, наголосила вона.
"У такому випадку до 40% вартості замовлення повертається податками в бюджет. А підприємствам дає можливість інвестувати і розвиватись", - підсумувала Свириденко.



