Бразильська гірничодобувна компанія Vale та американський виробник рухомого складу Wabtec оголосили про партнерство у вивченні можливостей застосування двопаливних двигунів, здатних працювати на дизельному паливі або його суміші з етиловим спиртом.
Як пише ЦТС з посиланням на zdmira, перевірити концепцію планується спочатку в лабораторних умовах, аби оцінити її вплив на потужність двигунів та скорочення викидів, а також підібрати оптимальне співвідношення дизельного палива та етанолу у суміші.
Тестування триватиме до кінця 2027 року, після чого можливий перехід на нове паливо парку локомотивів, що експлуатуються на бразильській залізниці метрової колії Estrada de Ferro Vitória a Minas (EFVM), яка входить до складу Vale.
Угода є частиною спільних ініціатив обох компаній, спрямованих на реалізацію ухваленої Vale програми декарбонізації. На початку 2025 року бразильский концерн анонсував придбання у Wabtec 50 тепловозів сімейства Evolution, здатних працювати на суміші, що включає до 25% біопалива. У найближчі роки Vale та Wabtec проведуть серію тестів, спрямованих на збільшення частки біопалива.
Читайте також В Шотландії відходами від виробництва віскі почали заправляти вантажівки