Вищий антикорупційний суд (ВАКС) закрив кримінальне провадження проти колишнього міністра інфраструктури Андрія Пивоварського та його експершого заступника Володимира Шульмейстра у зв'язку з закінченням строків давності.

Про це пише ЦТС з посиланням на Тexty.

"Вищий антикорупційний суд закрив мою справу за термінами давності. Арешти з майна зняли", - зазначив Пивоварський.

У ВАКС зазначили, що справу закрили за клопотанням захисника Пивоварського.

Суд постановив звільнити обвинуваченого від кримінальної відповідальності на підставі ст. 49 КК України у зв’язку із закінченням строків давності, а також скасував арешти, накладені на його майно.

Нагадаємо, що в 2023 році НАБУ і САП повідомили ексміністру інфраструктури України і його колишньому першому заступнику про підозру у зловживаннях, через які держава нібито зазнала збитків на понад 30 млн дол. США. "У липні 2015 року тогочасний міністр спільно зі своїм заступником (на той час також головою Тарифної ради Мінінфраструктури) забезпечили прийняття наказу, за яким корабельний збір із суден в морському порту Південний разом із ДП АМПУ почали стягувати й приватні компанії (у пропорції 50:50). Тоді як за законом стягнення такого збору є виключною прерогативою ДП як користувача акваторії порту, що належить державі", - заявили тоді в НАБУ.

Сам Пивоварський спростував висунуті йому обвинувачення. "По-перше, саме на Мінінфраструктури чинне законодавство покладає здійснення повноважень у сфері регулювання питань, пов‘язаних із визначенням та зміною порядку справляння портових зборів, у тому числі й корабельного збору. Тому дивують спроби правоохоронців підмінити уповноважений державний орган власним, "більш правильним" баченням специфічних питань діяльності профільного міністерства. Наказ Мінінфраструктури, яким був змінений порядок розподілу коштів корабельного збору, був попередньо погоджений рядом міністерств та відомств, у тому числі дане питання було розглянуте та підтримане на засіданні Кабінету міністрів України… Наказ Міністерства, про який йдеться, був завізований Мін’юстом, а значить, і перевірений на відповідність чинному законодавству України", - аргументував тоді колишній міністр,, додавши що "у законі "Про морські порти України" чітко передбачено, що корабельний збір розподіляється між користувачем портової акваторії (в даному випадку це АМПУ) та власником операційної акваторії причалу.