Асоціація BSN (Bundesverband Schienen Nahverkehr), що об'єднує всі 27 регіональних адміністрацій рейкового транспорту Німеччини, наприкінці вересня 2025 року спільно з Об'єднанням залізничної промисловості Німеччини та німецькою галузевою організацією Allianz pro Schiene виступила з кількома ініціативами, спрямованими на розвиток регіональних залізничних перевезень та підвищення їх ефективності, пише ЦТС.

Насамперед адміністрації підписали хартію про стандартизацію рухомого складу для міських та приміських залізниць (S-Bahn), а також регіональних сполучень.

В даний час в Німеччині регіони роблять індивідуальні замовлення поїздів, які різняться за багатьма параметрами - довжиною, шириною і висотою вагонів, числом дверей у них. У майбутньому планується збільшити розмір мінімального замовлення на поїзди до 15 од.

Одночасно з підписанням хартії Об'єднання залізничної промисловості Німеччини (VDB) опублікувало Білу книгу з регіонального рухомого складу, де наведено низку рекомендацій для адміністрацій щодо організації закупівель та уніфікації конструкції та технічного оснащення поїздів з метою скорочення їхньої вартості.

Крім того, з урахуванням тенденції до зростання кількості замовлень контактно-акумуляторних поїздів VDB наголошує на необхідності термінової стандартизації обладнання для підзарядки тягових акумуляторів.