В Україні вперше застосовано інноваційну технологію EcoSteelAscon для будівництва дороги. Корейські партнери проклали тестовий відрізок шляху довжиною у 750 метрів на ділянці дороги О100607 Залісся-Заворичі, що на Київщині. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України. 

Сьогодні локацію відвідав Голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин, начальник Київської ОВА Микола Калашник, виконавчий директор POSCO International Кім Йонхьон та президент компанії SG Со Оджін. 

У Кореї технологію EcoSteelAscon використовують вже понад 10 років такий метод доводить свою ефективність. Наприклад, в місцях, які часто підтоплювались після рясних дощів, така проблема зникла.

"За класичною технологією для виготовлення асфальтобетонної суміші використовується щебінь. Це дороговартісний матеріал, яким забезпечені не всі регіони України, тому вартість його зростає ще й під час транспортування. У корейській технології замість природного щебеню використовується сталеплавильний шлак, що є продуктом діяльності металургійних підприємств", - йдеться в повідомленні. 

Використання такого методу дозволяє підвищити стійкість дорожнього покриття та водночас знизити собівартість матеріалів для будівництва.

Також така інноваційна технологія є екологічною, адже це не лише повторна переробка та використання сировини, а й скорочення викидів вуглецю у навколишнє середовище.

"У травні ми підписали меморандум із SG, провідним виробником асфальтобетону в Кореї. На Київщині коштом компанії тестово проклали 750 метрів за корейською технологією. Поряд - 150 метрів за традиційною. Фахівці нашого Національного інституту розвитку інфраструктури, КОВА та компанії SG будуть моніторити стан покриття щомісячно та порівнювати витривалість. Після доведення міцності - використовуватимемо технологію ESA більш масштабно", - зазначив Сухомлин. 

2025-09-10 14.20.31

2025-09-10 14.20.37