Пропозиція потужностей контейнерних перевізників на маршрутах, що зв'язують порти Північної Європи, зросла за останні 12 місяців на 43 тис. TEU - 70% приросту забезпечив Maersk. За даними Alphaliner, сукупна місткість суден, що працюють на ринку перевезень усередині Північної Європи у липні 2025 року, перевищує рівень роком раніше на 17%, пише ЦТС.

При цьому приріст обумовлений як збільшенням числа суден на лініях (+5%), так і їхньої середньої місткості (+22%).

При цьому більшу частину приросту забезпечив Maersk, який збільшив місткість флоту, що працює між портами північної Європи більш ніж у чотири рази – з 9,3 тис. TEU до майже 40 тис. TEU.

Такий приріст обумовлений зміною концепції в основі маршрутної мережі оператора в рамках нового альянсу GEMINI із Hapag Lloyd. В основі нової концепції лежить принцип hub&spoke, що передбачає скорочення числа прямих портів заходу та максимізацію операцій трансшипменту у базових хабах.

За минулі 12 місяців Maersk додав шість нових сервісів між портами Північної Європи, на яких працюють вісім суден місткістю від 2400 до 5900 TEU.