Південна Африка в рамках реформи залучає приватні інвестиції в залізницю.
Про пише ЦТС з посиланням на Railinsider.
Ці реформи мають допомогти подолати інфраструктурну кризу у вантажному та пасажирському сполученні.
Міністерство транспорту країни отримало вже понад 160 бізнес-пропозицій від приватних компаній, зацікавлених у модернізації мережі.
До залучення приватного сектору уряд вдався через недостатнє бюджетне фінансування, яке роками стримувало розвиток інфраструктури. Державних ресурсів виявилися недостатньо для підтримки колій у належному стані та для оновлення рухомого складу, говориться у повідомленні.
Пропозиції від бізнесу охоплюють модернізацію існуючих колій, створення нових вантажних вузлів та розвиток логістичних коридорів. Уряд очікує, що така співпраця відкриє шлях до комплексної трансформації галузі.
Обсяги вантажних перевезень у ПАР демонструють стійку негативну динаміку. Якщо у 2017/18 фінансовому році перевезення становили 226,3 млн тонн, то у 2023/24 — лише 151,7 млн тонн. Очікуване зростання у 2024/25 — до 165,4 млн тонн — не змінює загальної картини стагнації. Ці показники підкреслюють потребу у новій стратегії відродження залізниць.
Хоча головний акцент нині зроблено на вантажних маршрутах, вже влітку уряд планує розпочати нову ініціативу щодо пасажирського сполучення. Йдеться про запит на інформацію (RFI) щодо модернізації мережі міського та приміського транспорту — з фокусом на безпечність, сталість і надійність перевезень.
Південна Африка хоче залучити більше приватних інвестицій в залізницю
Новини
122 перегляди
Facebook0
Twitter
Державних ресурсів виявилися недостатньо для підтримки колій у належному стані та для оновлення рухомого складу