Прем'єр-міністр Естонії Крістен Міхал заявив, що за потреби країна могла б побудувати Rail Balticа і на території Латвії, щоб добудувати залізницю, що з'єднує три Балтійські країни, до кінця 2030 року, як це було заплановано.
Про це пише ЦТС з посиланням на ERR.
"Я можу бути впевненим, що прем'єр-міністр Латвії Евіка Силіня зробить усе можливе, щоб завершити будівництво залізниці на встановлений термін. Будівельні роботи вже ведуться на одній третині нашої частини залізниці, а до кінця 2026 року вони охоплять трасу, що проходить через усю Естонію", - сказав Міхал.
"По можливості і при необхідності ми могли б продовжити будівництво і в Латвії", - додав Міхал.
Питання про ділянку Rail Balticа, що проходить на північ від Риги у бік кордону з Естонією, стало актуальною темою, оскільки в Латвії звучать припущення, що країна не зможе завершити її до узгодженого терміну і що до цього часу було зроблено мало підготовчих робіт.
У той самий час Міхал підкреслив, що вони чекають на додаткові гроші від Євросоюзу для завершення будівництва Rail Balticа і розраховують на включення цього проекту до нового семирічного бюджету Євросоюзу (MFF), оскільки це важливий проект для всієї Європи.
Посадовець також зазначив, що, хоча Естонія має фінансовий дефіцит у розмірі близько 400-500 мільйонів євро для завершення проекту Rail Baltica, країна здатна покрити його за підтримки інших фондів ЄС, а не тільки Фонду з'єднання Європи (CEF), який наразі використовується для цієї мети.