Італійський національний пасажирський оператор Trenitalia, залізниці Німеччини (DB) та Австрії (ÖBB) підписали угоду про організацію прямих сполучень між Мюнхеном та Міланом (600 км), а також Мюнхеном та Римом (900 км), які обслуговуватимуться з грудня 2026 року швидкісними поїздами Frecciarossa 1000.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Час у дорозі між Мюнхеном і Міланом складе 6,5 год, між Мюнхеном і Римом - 8,5 год.

На першому етапі щодня курсуватимуть по одній парі поїздів по кожному маршруту з п'ятьма зупинками, зокрема в Інсбруку, Больцано та Вероні. Поїзд Мюнхен-Рим робитиме зупинки також у Болоньї та Флоренції.

Угода передбачає також відкриття прямих сполучень між Міланом та Берліном, а також Неаполем та Берліном з кінця 2028 року.

Після введення в експлуатацію наприкінці 2032 року Бреннерського базисного тунелю очікується скорочення тривалості поїздок між цими містами приблизно на 1 годину.

Нові маршрути запроваджуються в рамках пілотного проекту транскордонних перевезень, що підтримується Єврокомісією.

Їхня організація входить до числа 10 заходів, відібраних Єврокомісією з метою усунення перешкод у сфері міжнародних залізничних сполучень та створення привабливих ринкових умов для них.

Восьмивагонні електропоїзди Frecciarossa 1000 з 462 місцями для сидіння експлуатуються в Італії з 2015 року. Їхні виробники - компанії Hitachi Rail та Alstom адаптують поїзди для обігу на залізницях Німеччини та Австрії, після чого розпочнуться випробування з наступним допуском до експлуатації у всіх трьох країнах.

В даний час поїзди Frecciarossa 1000 сертифіковані в Італії, Іспанії та Франції.