В Польщі на неелектрифікованих лініях Краків-Бещади та Краків-Судети з'явилися модернізовані поїзди Red Arrows (Czerwoną shłatą), які замінили застарілий рухомий склад, побудований у 1970-х роках.
Про це пише ЦТС з посиланням на Kurier kolejowy.
Дизель-поїзди серії 3400 (DM 90), поставлені компанією Talbot для Голландських залізниць (NS) у 1996-1998 роках, з 2000 року належать польському оператору SKPL Cargo, який провів роботи з модернізації та передав їх в оренду національному оператору пасажирських перевезень PKP Intercity.
Потяги Red Arrows, які відповідають вимогам доступності для маломобільних груп населення, обладнані кондиціонерами, розетками для зарядки мобільних пристроїв, розкладними столиками. У салонах першого та другого класу м'які сидіння, є зони для перевезення велосипедів.
Потяги йдуть мальовничими гірськими маршрутами, обслуговуючи невеликі міста та селища.
У середині 2025 року модернізовані дизель-поїзди Red Arrows також з’являться на лінії Краків-Грубешов.
Оператор PKP Intercity планує і надалі розвивати сполучення з малими містами за частково електрифікованими маршрутами. У 2024 році планується використання п’ятивагонних гібридних поїздів із комбінованим тяговим приводом із числа замовлених компанією Newag.