Корейська приватна інвестиційна компанія Hahn & Co обрала HMM переможцем тендеру з продажу контрольного пакета акцій танкерного оператора SK Shipping, що належить компанії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Korea Economic Daily.

HMM планує завершити юридичну експертизу у березні та до квітня подати угоду на розгляд ради директорів.

SK Shipping оперує флотом з 62 суден, у тому числі 14 ЗПГ танкерів, 14 ЗВГ танкерів, 20 нафтових танкерів, 6 танкерів для перевезення нафтопродуктів та 7 балкерів.

Hahn купила пакет SK Shipping, який зараз становить близько 80% акціонерного капіталу, у 2018 році приблизно за 1 млрд доларів. Зараз Hahn хоче продати свою частку за 2,8 млрд доларів. Близько 16%, як і раніше, належить колишній материнській компанії SK Group.

Однак, є ймовірність, що HMM купуватиме лише частину SK Shipping без операцій з перевезень ЗПГ. HMM мав власного ЗПГ оператора, якого компанія була змушена продати в 2014 році. Тоді однією з умов угоди було зобов'язання щодо невходження до бізнесу з перевезень ЗПГ протягом 15 років, тобто до 2019 року. Торік HMM зробила спробу викупити ЗПГ операції у інвестиційної компанії IMM, що купила їх, але безуспішно.

За даними Korea Economic Daily, HMM може запропонувати купити за 1,4 млрд доларів бізнес SK Shipping Co без ЗПГ-операцій.

У вересні минулого року HMM оголосила плани масштабного збільшення флоту в наступні п'ять років. Бюджет інвестиційної програми, покликаної зміцнити конкурентоспроможність оператора, становить 23,5 трлн корейських вон (17,5 млрд доларів). У тому числі HMM має намір майже подвоїти місткість флоту контейнеровозів до 1,5 млн TEU. Балкерний флот оператора, який сьогодні налічує 36 суден сукупним дедвейтом 6,3 млн тонн, передбачається збільшити до 12,28 млн тонн дедвейту.