Тайванська лінійна судноплавна компанія Evergreen Marine Corporation розмістила замовлення на 11 контейнеровозів місткістю по 24 тис. TEU. На їх будівництво буде направлено до 3,2 млрд доларів. Двопаливні двигуни суден працюватимуть на зрідженому природному газі.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.

Контракти укладено з двома суднобудівними верфями - південнокорейською Hanwha Ocean та китайською Guangzhou Shipyard International (GSI, входить до державної CSSC).

Перша збудує шість контейнеровозів, друга - п'ять.

Контракт з Hanwha Ocean коштуватиме тайванському перевізнику приблизно 1,77 млрд доларів, або 265-295 млн доларів за судно. GSI побудує судна приблизно за 1,4 доларів (за тією самою ціною за судно).

Передача суден замовнику заплановано на 2028 рік. У результаті до місткості флоту Evergreen буде додано 264 тис. TEU. З урахуванням нового замовлення загальний портфель замовлень Evergreen тепер становить 59 контейнеровозів загальною місткістю понад 820 тис. TEU, тобто 46% її флоту, що перебуває в експлуатації.

У 2023 році Evergreen вже замовляла у південнокорейської Samsung Heavy Industries двопаливні контейнеровози, але вони здатні працювати на метанолі.