У Львові 10 тролейбусів "Електрон" доукомплектували системами автономного живлення для можливості руху без контактної мережі. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Еспресо.

Перевага такого виду електротранспорту полягає у тому, що без контактної мережі він може проїжджати від 15 до 20 км. Тому безперешкодно зможе продовжувати рух на маршруті у випадку вимкнення світла, обриву мережі, або ДТП чи ремонту на шляху. Окрім того, це дозволить продовжити рух тролейбусні маршрути без будівництва відповідної інфраструктури.

"Проєкт реалізований за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку. Це продовження тих попередніх проєктів тої взаємодії, яка була з Європейським банком реконструкції і розвитку. В рамках цього проєкту ми вже реконструювали депо на вулиці Промисловій, закупили 50 одиниць тролейбусів. Також була реконструйована контактна мережа з продовженням її на вулиці Кульпарківської і зараз, власне, шляхом економії коштів, які утворилися в результаті реалізації цих попередніх проєктів, ми мали можливість дообладнати автономним ходом 10 тролейбусів", - пояснює директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.

Загальна вартість переобладнання склала близько 900 тисяч євро. Гарантія на кожен із тролейбусів - 100 тисяч кілометрів, а це приблизно 2 роки роботи.

Сьогодні вони вже курсують у тестовому режимі на 5 міських маршрутах - №22, 30, 32, 33 та 38. Загалом у місті таких тролейбусів є 11, адже ще один був переобладнаний раніше як тестовий зразок.

За словами Забарило, у місті зараз працюють над тим, аби за допомогою такого транспорту можна було продовжити деякі маршрути без розбудови спеціальної інфраструктури. 

"Ми зараз пропрацьовуємо варіант по 23-му або по 25-му тролейбусному маршруту для їх продовження або, скажімо, від автовокзалу до Кінг Кросу, або відповідно до АС Західної", - додає він.