Почалося постачання нових тролейбусів Yutong, замовлених для столиці Еквадору Кіто. До еквадорського порту Манта прибув перший тролейбус.
Усього до кінця зими до Еквадору мають поставити 60 зчленованих машин, зібраних на заводі Yutong у Чженчжоу (Китай), повідомляє ЦТС із посиланням на Громадський транспорт.
Нові тролейбуси мають високий рівень підлоги, але пристосовані для посадки і висадки пасажирів виключно з високих платформ. Тому вони зручні на рівні з низькопідлоговою технікою. Крім того, тролейбуси мають двері з обох бортів кузову.
Розглядається також реалізація опціону на додаткові 80 тролейбусів. 20 машин стануть у нагоді для повної заміни автобусів на лінії BRT C1, а решту 60 тролейбусів хочуть запустити на швидкісній лінії Ecovía, замінивши тим самим дизельні автобуси.
Зараз у Кіто працюють на лініях BRT (Bus Rapid Transit) 81 тролейбус Mercedes-Benz O405G-HC 1994-1999 рр. виробництва, які мають також додатковий дизельний двигун для руху без контактної мережі. У 2015 р. частину таких самих тролейбусів більш раннього виробництва списали та тимчасово замінили на дизельні автобуси. Частину інших тролейбусів використовують, завдяки наявності дизеля, суто як автобуси.
Лінії тролейбуса інтегровані в загальну систему BRT MetrobusQ та обслуговуються муніципальною компанією Empresa Pública Metropolitana de Transporte de Pasajeros de Quito (EPMTPQ).