CMA CGM змушена відмовитися від плану перенаправити сервіс INDAMEX, який зв'язує Індійський субконтинент і східне узбережжя США через Суецький канал.

Про це пише ЦТС з посиланням The Loadstar.

Раніше в CMA CGM заявляли, що планують відмовиться від тривалого обходу мису Доброї Надії на користь маршруту через Червоне море. Імовірно, ухвалити таке рішення перевізника змусила відмова страхових компаній покривати ризики на тлі загрози, що зберігається з боку хуситів у регіоні Червоного моря.

Сервіс INDAMEX був запущений у серпні цього року. У листопаді CMA CGM опублікувала новий розклад, згідно з яким сервіс обслуговуватиметься 11 контейнеровозами місткістю 8,5-9,9 тис. грн. TEU за маршрутом через Суецький канал. Першим за новим маршрутом мав вийти в рейс у середині листопада CMA CGM Pelleas.

У CMA CGM зміни планів не прокоментували. Ларс Йенсен із Vespucci Maritime припустив, що причиною зміни планів став опір клієнтів.

В Linerlytica зазначають, що CMA CGM була єдиною лінією серед великих контейнерних перевізників на маршруті Азія-Європа, яка на трейді Азія- Середземномор'я працює через Суецький канал.

CMA CGM вже використовує маршрут через Суец на своєму сервісі BEX2. Відкат по INDAMEX, найімовірніше, був через тиск клієнтів, оскільки багато хто не мав би страхового покриття.

За даними Alphaliner, хусити не нападають на судна, задіяні на сервісі BEX2, оскільки вони перевозять контейнери в Ліван.