В КМДА розповіли про хід протиаварійних робіт на столичному мосту Метро. Їх розпочали наприкінці серпня і зараз це - один з етапів, що є частиною робіт із реставрації об’єкта, пише ЦТС.
Наразі фахівці працюють над встановленням тимчасових металевих підтримувальних конструкцій у прогонах споруди.
"Це дозволить забезпечити подальшу безпечну експлуатацію мосту без його закриття до початку виконання робіт із реставрації. Зокрема, відбуваються підготовчі роботи з влаштування викаточних пірсів і підкранових естакад. Це дасть можливість виконувати основні роботи з монтажу металевих елементів підтримувальних конструкцій, влаштування льодорізів для забезпечення льодоходу. Розпочали роботи з віброзанурення паль у руслі річки Дніпро - для подальшого влаштування підтримувальних конструкцій мосту", - зазначили в КМДА.
Сьогодні міст Метро працює в обмеженому режимі щодо вантажопідйомності. На період виконання протиаварійних робіт рух авто та поїздів метрополітену спорудою збережений - між правим та лівим берегами Дніпра. Також забезпечене судноплавство.
На об’єкті цілодобово працюють 80 фахівців та 20 механізмів і одиниць техніки, зокрема 6 кранів.
Міст Метро введений в експлуатацію у 1965 році. У 2008-му його віднесли до пам’ятки архітектури та містобудування, науки і техніки, місцевого значення. Це накладало певні обмеження на виконання будь-яких будівельних робіт на споруді.
У 2021 році виконали комплексне обстеження мосту, за результатами якого у споруді виявили дефекти, що впливають на надійність та довговічність конструкцій мосту. Саме характер прояву дефектів, виявлених під час обстеження, та охоронний статус споруди зумовлюють проведення ремонтних робіт - реставрації з пристосуванням, за окремо розробленим проєктом.