Портові докери Монреаля оголосили про безстрокову відмову від понаднормової роботи на терміналах як чергову протестну акцію поза межами загального страйку.

Про це пише ЦТС з посиланням на American Journal of Transportation.

Профспілка звинувачує роботодавців у затягуванні переговорів, що зайшли в глухий кут. У зв'язку з цим портова адміністрація Монреалю (MPA) попередила, що уповільнення обробки у найбільшому контейнерному порту Східної Канади може торкнутися половини транзитних вантажів.

Новий захід тиску було вжито слідом за частковим страйком минулого тижня, який на три дні паралізував рух на двох контейнерних терміналах оператора Termont. На інших терміналах робота не припинялася.

Минулої п'ятниці у присутності двох посередників, уповноважених федеральним урядом, пройшов черговий раунд переговорів після того, як вантажники відновили свою діяльність. "Ми продовжуємо переговори за допомогою двох посередників. Ми готові їх інтенсифікувати, але оскільки роботодавці тягнуть час, ми посилюємо тиск, щоб вони направили свої зусилля на пошук рішення", - повідомив головний радник місцевого відділення Канадської профспілки держслужбовців (CUPE) Мішель Мюррей, який представляє інтереси 1,2 тис. портових докерів.

Термін дії нинішнього колективного трудового договору закінчився ще 31 грудня 2023 року. Судячи з останніх заяв профспілкових лідерів, найбільшими невирішеними питаннями є планування розкладу робочих змін та баланс між роботою та особистим життям, а не питання заробітної плати.

У відповідь на відмову від понаднормової роботи Асоціація морських роботодавців (MEA) заявила, що це вплине на задіяних вантажників і виконання завдань. Асоціація попередила, що персонал неукомплектованих змін не отримуватиме зарплату через неминуче уповільнення або навіть зупинення роботи в порту.

Зі свого боку, MPA висловила стурбованість щодо впливу відновленої тактики тиску на логістичні ланцюжки та на постачання товарів та сировини для підприємств та населення.

Враховуючи, що всі термінали порту Монреаль залишаться відкритими, а вантажники не працюватимуть понаднормово в рамках своїх обов'язків, можливі затримки в обробці суден та перевалці контейнерів. В даний час своєї черги в порту очікують близько десяти суден, що може позначитися на діяльності наступних терміналів та стивідорних компаній: Cast, Maisonneuve, Racine, Viau, Logistec, Lantic та Canest, вважає адміністрація.

Акція не торкнулася терміналів з перевалки наливних вантажів, роботи Oceanex з обслуговування Ньюфаундленду та зернового терміналу Viterra.

Як зазначає AJOT, поки що не було офіційного підтвердження того, що деякі судноплавні компанії можуть розглянути можливість перенаправлення своїх суден до альтернативних портів для зниження витрат на можливі затримки своїх вантажів у порту Монреаль.