Філіппінська компанія International Container Terminal Services (ICTSI) заявила, що буде продовжувати боротися з Maersk у судовому порядку щодо концесії на управління контейнерним терміналом у Дурбані.

Про це інформує ЦТС, посилаючись на Maritime-Executive.

У липні 2023 року ця компанія виграла тендер, проведений Transnet, на право інвестувати в термінал і керувати ним на умовах 25-річної концесії. Але Південноафриканський суд заблокував це рішення. APM Terminals, портова операційна компанія A.P. Moller-Maersk, подала протест проти відбору ICTSI концесіонером. І суд постановив, що Maersk має право продовжувати відстоювати свої права на концесію.

ICSTSI, яка позиціонує себе як найбільший незалежний оператор терміналу, була обрана після дворічного процесу, в ході якого на початковий тендер було подано 18 заявок. APM посіла друге місце в цьому процесі. Тоді вона подала протест, що ІМТП не відповідає умовам тендеру, у тому числі - не досягає визначеного порогу платоспроможності.

ICTSI категорично не згодна з рішенням і стверджує, що вона виконала або перевиконала тендерні вимоги, викладені Transnet, і буде оскаржувати цю справу у відповідному правовому порядку. APM заявляє, що продовжить висловлювати свої заперечення і прагне відігравати певну роль у розвитку термінальних операцій у Південній Африці.

Дурбанський контейнерний термінал (DCT2) є ключовим центром імпорту для Південної Африки, на який припадає 46% контейнерних перевезень країни. Це також найбільший термінал, яким керує компанія Transnet. Він обробляє 72% річного обсягу контейнерних перевезень в Дурбані.