Національне товариство залізниць Франції (SNCF) та компанія Lohr представили модель рейкового автобуса полегшеного типу DRAISY із живленням від тягових акумуляторних батарей, призначеного для використання на другорядних лініях.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
SNCF та Lohr займаються розробкою DRAISY спільно з компаніями GCK Battery, Stations‑e та науково-дослідним технологічним інститутом залізничного транспорту Railenium з жовтня 2022 року.
DRAISY розвиватиме максимальну швидкість 100 км/год на плечі до 100 км, подовження якого можливе за допомогою установки на станційних платформах пристроїв швидкого заряджання батарей.
За рахунок зменшеної довжини кузова (14 м) та невеликої маси (20 т) рельсобус може курсувати на лініях, де перевезення пасажирів виконують 47-тонні дизельні рейкові автобуси.
DRAISY розрахований на перевезення 80 пасажирів, також передбачені місця для розміщення велосипедів і вантажних відправок невеликого обсягу.
Випробування почнуть проводити з 2027 року на лінії Сарральб-Калосан у регіоні Гранд-Ест, а в експлуатацію він надійде у 2028 році.
Вартість цього проєкту поки не розкривається, а його фінансування здійснюється в рамках держпрограми France 2030.