У дні проведення виставки InnoTrans 2024 швейцарський вантажний оператор SBB Cargo уклав з компанією Stadler рамковий договір на постачання до 129 чотиривісних багатосистемних магістральних електровозів. Також оператор замовив перші 36 машин за цією угодою.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Електровози зможуть отримувати живлення із контактної мережі змінного струму напругою 15 кВ або 25 кВ та постійного струму напругою 3 кВ. Вони замінять застарілі локомотиви серії Re420, які постачалися до 1985 року.
Електровози матимуть видатні для європейського ринку чотиривісних локомотивів технічні характеристики: потужність на обід колеса складе 7 МВт, сила тяги - до 350 кН. До переваг локомотивів Stadler також відносить низьку витрату енергії та підготовку для оснащення цифровим автозчепленням DAC.
Передбачена можливість обладнання електровоза двома компактними дизелями останньої милі потужністю 500 кВт або двома модулями тягових акумуляторів потужністю до 2 МВт кожен.
Електровози призначені для міжнародних перевезень та будуть адаптовані для роботи у конкретних коридорах. Для цього їх обладнають бортовими пристроями європейської системи керування рухом поїздів ETCS, яка доповнена модулями національних систем локомотивної сигналізації.
На початковому етапі локомотиви курсуватимуть у Швейцарії, Німеччині та Австрії, надалі список країн розшириться.
Постачання електровозів заплановано на 2027-2035 роки.
Договір із SBB Cargo дозволяє компанії Stadler закріпитися на європейському ринку чотиривісних електровозів, де домінують Alstom та Siemens.