Компанія Ford подала заявку на реєстрацію патенту на систему, що дозволяє в рекламних цілях відстежувати інформацію про пункт призначення, до якого їде автомобіль, та прослуховувати розмови у ньому.
Про це пише ЦТС з посиланням на MarketWatch.
Відповідно до патенту, прослуховування розмов дозволяє виділити в них ключові слова для реклами.
Система також передбачає ідентифікацію конкретного водія чи пасажира за допомогою камер та мікрофонів, щоб показати йому рекламу відповідно до його уподобань.
Крім цього, система передбачає доступ до даних GPS, щоб показувати рекламу місць, повз які проїжджає автомобіль.
Інформація про пункт призначення також дозволяє показувати рекламу, наприклад, товарів з того магазину, до якого їде людина, або альтернативних варіантів. Крім того, патент передбачає, що рекламу можна буде демонструвати на дисплеях автомобіля або транслювати через динаміки.
При цьому далеко не всі запатентовані технології в результаті дійсно використовуються компаніями. Автовиробники "одні з найагресивніших користувачів американської системи патентів та товарних знаків" і вони часто патентують ідеї, які потім ніде не використовуються практично.