Федеральні залізниці Швейцарії (SBB) уклали контракт на 147 млн ​​євро з компанією Stadler на постачання 11 одноповерхових зчленованих електропоїздів Seetaler для експлуатації на регіональній лінії Seetalbahn довжиною 47 км, що сполучає міста Ленцбург і Люцерн.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Ця лінія колії 1435 мм електрифікована на змінному струмі напругою 15 кВ та частотою 16,7 Гц.

Поїзди Seetaler будуть збудовані у вузькому габариті порівняно зі стандартними регіональними поїздами SBB. На лінії Seetalbahn максимальна ширина рухомого складу обмежена 2700 мм, оскільки ця лінія побудована в смузі відводу, яка раніше призначалася для трамвая.

Крім того, платформи тут на 200 мм нижчі, ніж на звичайних лініях SBB.

Очікується, що з грудня 2029 року потяги будуть вводитися в експлуатацію, а до середини 2030 року поступово замінять діючий парк із 15 поїздів сімейства GTW також від Stadler.

Stadler була єдиною компанією, яка подала заявку на участь у тендері, оголошеному SBB у листопаді 2023 року. 

В електропоїздах Seetaler, що відповідають вимогам доступності для громадян з обмеженою мобільністю, передбачено додатковий простір для перевезення велосипедів, дитячих колясок та великогабаритного багажу, два місця для пасажирів на інвалідних візках, розетки для підзарядки мобільних пристроїв та доступ до Інтернету. Буде створено умови для зручної посадки/висадки зі звичайних та низьких платформ.