В ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" повідомили, що компанія переходить на 6-годинний робочий день, пише ЦТС.
Зокрема, серед названих УДП причин: відсутність підтримки дунайського експортного напряму. "Дунайські порти здатні конкурувати з одеськими за українську агропродукцію, але потрібна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїлу", - йдеться в повідомленні.
Також зазначається, що через аномальну спеку та обміління на Середньому Дунаї ускладнюється рух баржевих караванів, деякі клієнти у серпні взяли паузу, щоб не ризикувати.
"Зменшується допустима осадка барж, але власники вантажу не готові до підвищення фрахтових ставок. Через спеку аграрії втратили частину врожаю. Скоротився обсяг агропродукції, що експортується Дунаєм", - додали в УДП.
Нагадаємо, ЦТС писав, що ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" має намір звільнити у липні 276 працівників плавскладу товариства.