Maersk, британське класифікаційне товариство Lloyd's Register та британський розробник ядерно-енергетичних технологій для морського судноплавства Core Power підписали угоду про спільну розробку фідерного контейнеровозу наступного покоління з атомною установкою.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Lloyd's Register.
Сторони спільно розглянуть нормативне регулювання атомного судноплавства, вимоги до оновлених правил безпеки, експлуатаційні та нормативні аспекти, які необхідні для застосування ядерної енергетики на ринку морських контейнерних перевезень.
За результатами дослідження, зацікавлені учасники морського ланцюжка створення вартості отримають інформацію, яка може сформувати стратегію свого флоту для досягнення нульових викидів парникових газів.
В Maersk зазначають, що ядерна енергетика несе у собі низку проблем, пов'язаних, наприклад, з безпекою, управлінням відходами та прийняттям нормативних актів у різних регіонах.
"Досі недоліки явно переважували переваги цієї технології. Якщо ці проблеми можна буде вирішити шляхом розробки нових так званих конструкцій реакторів четвертого покоління, ядерна енергетика років через 10-15 може потенційно перетворитися на ще один можливий шлях декарбонізації логістичної галузі. Тому ми продовжуємо відстежувати та оцінювати цю технологію, а також всі інші рішення з низьким рівнем викидів", - зазначив керівник відділу технологій флоту AP Moller-Maersk Оле Граа Якобсен.